Persgroep Nederland (voorheen PCM Grafische Bedrijven)
het AD, de Volkskrant, Trouw, NRC Handelsblad, nrc.next en per januari 2010 Het Parool.
Snelheid en kwaliteit zijn de trefwoorden die bij de drukkerijen hoog in het vaandel staan. De dagbladenportefeuille van de Persgroep Nederland bestaat uit het AD, de Volkskrant, Trouw, NRC Handelsblad, nrc.next en per januari 2010 Het Parool.
Behalve NRC Handelsblad en nrc.next, Trouw en de Volkskrant wordt ook het AD en Het Parool gedrukt. Wekelijks worden ook nog enkele miljoenen huis-aan-huisbladen gedrukt. Iedere dag gebruiken de drukkerijen 250 ton papier en 21.500 liter inkt.
Voor borging van de continuïteit van het primaire proces staan logistiek en veiligheid daarom ook hoog aangeschreven binnen de drukkerij te Amsterdam. Inspectie van de magazijnstellingen door een onafhankelijke en professionele partij stond daarom ook hier buiten kijf.